16 september, 2005

Hedrande medlemsskap

Ser i kommentarerna nedan att jag blivit inbjuden att bli medlem i Bloggosfärens IF, wow! Även om jag alltid älskat Groucho Marx' replik om att han aldrig vill bli medlem i en förening som accepterar medlemmar sådana som honom, kan jag ju inte låta bli att känna mig hedrad.

Räcker det med att sätta upp en länk till BIF här till höger? I så fall, done. Eller ska man ansöka på blanketter i tre kopior någonstans ;-)

Dan före dan idag, 10 km Segerundan i Malmö i morgon. Har vilat sedan i ett par dagar, fick TENS-strömmar hos sjukgymnasten igår, känns rätt OK just nu. En viss optimism alltså.

Comments:
Välkommen till klubben. Glömde säga att jag behöver din e-mail adress. Om du klickar på klubbmärket så hittar du min adress, så du kan skicka den dit.
 
Skicka en kommentar

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?